Ügyfélkarták
Megjelenés dátuma : 2014
Dokumentum típusa : Jegyzet
Kulcsszó : ügyfélkapcsolatok, közigazgatási ügyintézés, civil kezdeményezések, ügyfélelégedettség, ügyfélbarát közigazgatás
Absztrakt :
A karták legfontosabb céljait a hivatalos dokumentumokban a következőkben határozták meg: Növelje a közigazgatás elszámoltathatóságát az ügyfelek által; Növelje a közigazgatás ügyfél-orientáltságát, azt tehát, hogy a közigazgatási tevékenységben az ügyfelek elégedettsége fontossá váljon; Biztosítsa az átláthatóságot, az információkhoz való hozzáférés lehetőségét; Legyen a köztisztviselők munkájában az integritást növelő, motivációs eszköz; Hozza létre az érintettek elvárásait figyelembe vevő igazgatási rendszert; Időt takarítson meg a hatósági ügyintézés és a közszolgáltatások ügyfelei számára egyaránt.