A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Gajduschek György 1962-"hu_HU
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2017-09-18T17:28:37Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2017-09-18T17:28:37Z
Kiadás
dc.date.issued
2014
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/10549
Kivonat
dc.description.abstract
A karták legfontosabb céljait a hivatalos dokumentumokban a következőkben határozták meg: Növelje a közigazgatás elszámoltathatóságát az ügyfelek által; Növelje a közigazgatás ügyfél-orientáltságát, azt tehát, hogy a közigazgatási tevékenységben az ügyfelek elégedettsége fontossá váljon; Biztosítsa az átláthatóságot, az információkhoz való hozzáférés lehetőségét; Legyen a köztisztviselők munkájában az integritást növelő, motivációs eszköz; Hozza létre az érintettek elvárásait figyelembe vevő igazgatási rendszert; Időt takarítson meg a hatósági ügyintézés és a közszolgáltatások ügyfelei számára egyaránt.
Nyelv
dc.language
huhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
ügyfélkapcsolatokhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
közigazgatási ügyintézéshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
civil kezdeményezésekhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
ügyfélelégedettség
Kulcsszó
dc.subject
ügyfélbarát közigazgatás
Cím
dc.title
Ügyfélkartákhu_HU
Típus
dc.type
Jegyzethu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Ügyfélkarták
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény