Show simple item record

Author
dc.contributor.author
Gajduschek György 1962-"hu_HU
Availability Date
dc.date.accessioned
2017-09-18T17:28:37Z
Availability Date
dc.date.available
2017-09-18T17:28:37Z
Release
dc.date.issued
2014
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/10549
Abstract
dc.description.abstract
A karták legfontosabb céljait a hivatalos dokumentumokban a következőkben határozták meg: Növelje a közigazgatás elszámoltathatóságát az ügyfelek által; Növelje a közigazgatás ügyfél-orientáltságát, azt tehát, hogy a közigazgatási tevékenységben az ügyfelek elégedettsége fontossá váljon; Biztosítsa az átláthatóságot, az információkhoz való hozzáférés lehetőségét; Legyen a köztisztviselők munkájában az integritást növelő, motivációs eszköz; Hozza létre az érintettek elvárásait figyelembe vevő igazgatási rendszert; Időt takarítson meg a hatósági ügyintézés és a közszolgáltatások ügyfelei számára egyaránt.
Language
dc.language
huhu_HU
Keywords
dc.subject
ügyfélkapcsolatokhu_HU
Keywords
dc.subject
közigazgatási ügyintézéshu_HU
Keywords
dc.subject
civil kezdeményezésekhu_HU
Keywords
dc.subject
ügyfélelégedettség
Keywords
dc.subject
ügyfélbarát közigazgatás
Title
dc.title
Ügyfélkartákhu_HU
Type
dc.type
Jegyzethu_HU


Files in this item

Ügyfélkarták
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény