Show simple item record

Author
dc.contributor.author
Tarpai Zoltán Tamás
Availability Date
dc.date.accessioned
2017-11-16T11:58:41Z
Availability Date
dc.date.available
2017-11-16T11:58:41Z
Release
dc.date.issued
2017
ISBN
dc.identifier.isbn
978-615-5680-85-4 (PDF)
ISBN
dc.identifier.isbn
978-615-5680-86-1 (EPUB)
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/4962
Abstract
dc.description.abstract
A szakanyag célja, hogy a célközönség – kiemelten az önkormányzati igazgatásban és a területi közigazgatásban dolgozók – gyakorlatorientált betekintést nyerjenek a kialakításra kerülő és fokozatosan terjedő egyes elektronikus rendszerek, az önkormányzati ASP és a MUKER-rendszer működésébe. A kiadvány gyakorlati megvilágításba helyezi az olyan interoperabilitási megoldásokat, mint az Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY és ÖNY+) és a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (KKSZB), továbbá bemutatja az állami adminisztrációban tervezett papírtalanítást szolgáló olyan dokumentumkezelési megoldásokat, mint a Magyar Posta Zrt. által működtetett hibrid és inverz hibrid szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások.
Language
dc.language
hu
Rent
dc.publisher
Dialóg Campus Kiadó
Keywords
dc.subject
közszolgálati tisztviselők
Keywords
dc.subject
elektronikus ügyintézés
Keywords
dc.subject
elektronikus ügykezelés
Keywords
dc.subject
MUKER
Keywords
dc.subject
interoperabilitás
Keywords
dc.subject
papírmentes iroda
Keywords
dc.subject
hibrid szolgáltatás
Title
dc.title
Ügyviteli folyamatokat támogató rendszerek


Files in this item

Ügyviteli folyamatokat támogató rendszerek
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény