Ügyviteli folyamatokat támogató rendszerek
Megjelenés dátuma : 2017
Kulcsszó : közszolgálati tisztviselők, elektronikus ügyintézés, elektronikus ügykezelés, MUKER, interoperabilitás, papírmentes iroda, hibrid szolgáltatás
Absztrakt :
A szakanyag célja, hogy a célközönség – kiemelten az önkormányzati igazgatásban és a területi közigazgatásban dolgozók – gyakorlatorientált betekintést nyerjenek a kialakításra kerülő és fokozatosan terjedő egyes elektronikus rendszerek, az önkormányzati ASP és a MUKER-rendszer működésébe. A kiadvány gyakorlati megvilágításba helyezi az olyan interoperabilitási megoldásokat, mint az Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY és ÖNY+) és a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (KKSZB), továbbá bemutatja az állami adminisztrációban tervezett papírtalanítást szolgáló olyan dokumentumkezelési megoldásokat, mint a Magyar Posta Zrt. által működtetett hibrid és inverz hibrid szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások.