A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Papp Gergely Zoltán
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2017-11-16T07:40:11Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2017-11-16T07:40:11Z
Kiadás
dc.date.issued
2017
Isbn
dc.identifier.isbn
ISBN 978-615-5764-21-9 (EPUB)
Isbn
dc.identifier.isbn
ISBN 978-615-5764-22-6 (PDF)
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/4915
Kivonat
dc.description.abstract
A szakanyag bemutatja az elektronikus állampolgári szolgáltatások preferencia-specifikus rendszerét, a webes és a mobilalapú megoldásokat, valamint a telefonos szolgáltatási csatorna mint „harmadik” csatorna tájékoztatásban és ügyintézésben betöltött szerepét és jelentőségét. Kiemelt cél az elektronikus ügyintézés teljes körű megvalósulásának és a magas szintű felhasználói élmény elérésének feltételeként megjelenő periféria és kényelmi szolgáltatások bemutatása (személyre szabott ügyintézési felület, különböző értesítési szolgáltatások, elektronikus rendelkezéstétel meghatalmazás), valamint a kártyaalapú technológiára épülő elektronikus megoldások állami adminisztrációban és feladatellátásban felmerülő felhasználási területeinek és feltételeinek az ismertetése.
Nyelv
dc.language
hu
Kiadó
dc.publisher
Dialóg Campus Kiadó
Kulcsszó
dc.subject
közigazgatási ügyintézés
Kulcsszó
dc.subject
e-ügyintézés
Kulcsszó
dc.subject
telefonos ügyintézés
Kulcsszó
dc.subject
mobil ügyintézés
Kulcsszó
dc.subject
eSzemélyi
Kulcsszó
dc.subject
webes szolgáltatások
Cím
dc.title
Elektronikus állampolgári ügyintézési szolgáltatások


A tételhez tartozó fájlok

Elektronikus állampolgári ügyintézési szolgáltatások
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény