Minőségügy és határellenőrzés európai uniós stratégiai megközelítésben
Abstract :
A bevételorientált piaci szegmens eredményes működésének egyik feltétele a minden szinten magas színvonalú és a vevők (érdekeltek és érintettek) által elvárt minőségű termékek gyártása, forgalmazása (szolgáltatás nyújtása). Ennek szavatolása a régóta működő minőség-ellenőrzési mechanizmusok kialakítása és működtetése. Ezek a minőség-ellenőrzési mechanizmusok azon túl, hogy a minőségbiztosítás garanciájaként szolgálnak, megkönnyítik a gyártás, értékesítés folyamatát (biztosítják a szolgáltatás minőségét). Felvetődik a kérdés, hogy vajon a rendészetben (amely nem hasonlítható a bevételorientált piaci szereplőkhöz) melyek azok a területek, amelyek magas szintű működésének egy mérhető módszeren alapuló minőség-ellenőrzési rendszer lehet az alapja.
One of the prerequisites for the successful operation of the revenue-oriented market segment is the production and distribution of products of high quality at all levels and of the quality expected by customers (stakeholders and interested parties). This is guaranteed by the establishment and operation of long-established quality control mechanisms. These mechanisms not only serve as a guarantee of quality assurance, but also facilitate the production and sales process (ensure the quality of service). The question arises as to which areas in law enforcement (which cannot be compared to revenue-oriented market players) can be based on a quality control system based on a measurable method to ensure a high level of operation.