A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Szilágyi Dénes
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2022-11-24
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2022
Kiadás
dc.date.issued
2022
Issn
dc.identifier.issn
1789-770X
Issn
dc.identifier.issn
1417-0604
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/18894
Kivonat
dc.description.abstract
Az eddig alkalmazott és a hatóság által elfogadott módszerek hatalmas munkával előállított diszkrét értékhalmazokból választották ki a megadott peremfeltételek alapján az eredményeket (legtöbb esetben teljesítménykorlátozott tömegértékeket) a repülés különböző fázisaiban. Többnyire az így kapott értékek elemzése történt meg algoritmusok segítségével, megadva az üzemeltetőnek az adott feladatra vonatkozó MATOM1 és az OM2 ismeretében a legfontosabb értéket, az ATL3-t. Egy szofisztikált megoldásnak ezek figyelembevételével kell segítséget nyújtani a terhelési dokumentáció elkészítéséhez is.
Kivonat
dc.description.abstract
Az eddig alkalmazott és a hatóság által elfogadott módszerek hatalmas munkával előállított diszkrét értékhalmazokból választották ki a megadott peremfeltételek alapján az eredménye­ket (legtöbb esetben teljesítménykorlátozott tömegértékeket) a repülés különböző fázisaiban. Többnyire az így kapott értékek elemzése történt meg algoritmusok segítségével, megadva az üzemeltetőnek az adott feladatra vonatkozó MATOM és az OM ismeretében a legfontosabb értéket, az ATL-t. Egy szofisztikált megoldásnak ezek figyelembevételével kell segítséget nyújtani a terhelési dokumentáció elkészítéséhez is.
Kivonat
dc.description.abstract
The methods used so far and adopted by the authority have been a huge effort to select results (in most cases performance-limited mass values) from discrete value sets generated under specified boundary conditions at separate phases of flight. In the best case, the resulting values were analysed by algorithms that gave the operator the most important value for the ATL, given the MATOM and OM for the task. Considering these, a sophisticated solution should also help to prepare the load documentation.
Nyelv
dc.language
hu
Nyelv
dc.language
hu
Kiadó
dc.publisher
Ludovika Egyetemi Kiadó
Kulcsszó
dc.subject
repülőgép
Kulcsszó
dc.subject
hajtóműhiba
Kulcsszó
dc.subject
akadálymentesség
Kulcsszó
dc.subject
teljesítmény
Kulcsszó
dc.subject
analízis
Kulcsszó
dc.subject
függvények
Kulcsszó
dc.subject
közelítés
Kulcsszó
dc.subject
tömegkorlátok
Kulcsszó
dc.subject
aircraft
Kulcsszó
dc.subject
engine failure
Kulcsszó
dc.subject
accessibility
Kulcsszó
dc.subject
performance
Kulcsszó
dc.subject
analysis
Kulcsszó
dc.subject
functions
Kulcsszó
dc.subject
approximation
Kulcsszó
dc.subject
mass limits
Cím
dc.title
Számítógépes teljesítményanalízis helyettesítő függvényekkel
Típus
dc.type
folyóiratcikk
Változtatás dátuma
dc.date.updated
2022
Változat
dc.description.version
kiadói
Hozzáférés
dc.rights.accessRights
nyílt hozzáférésű
Doi azonosító
dc.identifier.doi
10.32560/rk.2022.1.7
Tudományág
dc.subject.discipline
Műszaki tudományok
Tudományterület
dc.subject.sciencebranch
Műszaki tudományok/Katonai műszaki tudományok
Mtmt azonosító
dc.identifier.mtmt
33265811
Folyóirat
dc.identifier.journalTitle
Repüléstudományi Közlemények
Évfolyam
dc.identifier.journalVolume
34
Füzetszám
dc.identifier.journalIssueNumber
1
Terjedelem
dc.format.page
111-127
Folyóiratcím rövidítve
dc.identifier.journalAbbreviatedTitle
Repüléstud Közl
Kiadás helye
dc.publisher.place
Budapest
Kiadás éve
dc.description.issuedate
2022
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Közlekedéstudományi és Infotechnológiai Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Közlekedéstudományi és Infotechnológiai Tanszék


A tételhez tartozó fájlok

Számítógépes teljesítményanalízis helyettesítő függvényekkel
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény