Szerző dc.contributor.author | Szilágyi Dénes | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2022-11-24 | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2022 | |
Kiadás dc.date.issued | 2022 | |
Issn dc.identifier.issn | 1789-770X | |
Issn dc.identifier.issn | 1417-0604 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/18894 | |
Kivonat dc.description.abstract | Az eddig alkalmazott és a hatóság által elfogadott módszerek hatalmas munkával előállított diszkrét értékhalmazokból választották ki a megadott peremfeltételek alapján az eredményeket (legtöbb esetben teljesítménykorlátozott tömegértékeket) a repülés különböző fázisaiban. Többnyire az így kapott értékek elemzése történt meg algoritmusok segítségével, megadva az üzemeltetőnek az adott feladatra vonatkozó MATOM1 és az OM2 ismeretében a legfontosabb értéket, az ATL3-t. Egy szofisztikált megoldásnak ezek figyelembevételével kell segítséget nyújtani a terhelési dokumentáció elkészítéséhez is. | |
Kivonat dc.description.abstract | Az eddig alkalmazott és a hatóság által elfogadott módszerek hatalmas munkával előállított diszkrét értékhalmazokból választották ki a megadott peremfeltételek alapján az eredményeket (legtöbb esetben teljesítménykorlátozott tömegértékeket) a repülés különböző fázisaiban. Többnyire az így kapott értékek elemzése történt meg algoritmusok segítségével, megadva az üzemeltetőnek az adott feladatra vonatkozó MATOM és az OM ismeretében a legfontosabb értéket, az ATL-t. Egy szofisztikált megoldásnak ezek figyelembevételével kell segítséget nyújtani a terhelési dokumentáció elkészítéséhez is. | |
Kivonat dc.description.abstract | The methods used so far and adopted by the authority have been a huge effort to select results (in most cases performance-limited mass values) from discrete value sets generated under specified boundary conditions at separate phases of flight. In the best case, the resulting values were analysed by algorithms that gave the operator the most important value for the ATL, given the MATOM and OM for the task. Considering these, a sophisticated solution should also help to prepare the load documentation. | |
Nyelv dc.language | hu | |
Nyelv dc.language | hu | |
Kiadó dc.publisher | Ludovika Egyetemi Kiadó | |
Kulcsszó dc.subject | repülőgép | |
Kulcsszó dc.subject | hajtóműhiba | |
Kulcsszó dc.subject | akadálymentesség | |
Kulcsszó dc.subject | teljesítmény | |
Kulcsszó dc.subject | analízis | |
Kulcsszó dc.subject | függvények | |
Kulcsszó dc.subject | közelítés | |
Kulcsszó dc.subject | tömegkorlátok | |
Kulcsszó dc.subject | aircraft | |
Kulcsszó dc.subject | engine failure | |
Kulcsszó dc.subject | accessibility | |
Kulcsszó dc.subject | performance | |
Kulcsszó dc.subject | analysis | |
Kulcsszó dc.subject | functions | |
Kulcsszó dc.subject | approximation | |
Kulcsszó dc.subject | mass limits | |
Cím dc.title | Számítógépes teljesítményanalízis helyettesítő függvényekkel | |
Típus dc.type | folyóiratcikk | |
Változtatás dátuma dc.date.updated | 2022 | |
Változat dc.description.version | kiadói | |
Hozzáférés dc.rights.accessRights | nyílt hozzáférésű | |
Doi azonosító dc.identifier.doi | 10.32560/rk.2022.1.7 | |
Tudományág dc.subject.discipline | Műszaki tudományok | |
Tudományterület dc.subject.sciencebranch | Műszaki tudományok/Katonai műszaki tudományok | |
Mtmt azonosító dc.identifier.mtmt | 33265811 | |
Folyóirat dc.identifier.journalTitle | Repüléstudományi Közlemények | |
Évfolyam dc.identifier.journalVolume | 34 | |
Füzetszám dc.identifier.journalIssueNumber | 1 | |
Terjedelem dc.format.page | 111-127 | |
Folyóiratcím rövidítve dc.identifier.journalAbbreviatedTitle | Repüléstud Közl | |
Kiadás helye dc.publisher.place | Budapest | |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2022 | |
Szerző intézménye dc.contributor.department | Közlekedéstudományi és Infotechnológiai Tanszék | |
Szerző intézménye dc.contributor.department | Közlekedéstudományi és Infotechnológiai Tanszék |