Számítógépes teljesítményanalízis helyettesítő függvényekkel
Absztrakt :
Az eddig alkalmazott és a hatóság által elfogadott módszerek hatalmas munkával előállított diszkrét értékhalmazokból választották ki a megadott peremfeltételek alapján az eredményeket (legtöbb esetben teljesítménykorlátozott tömegértékeket) a repülés különböző fázisaiban. Többnyire az így kapott értékek elemzése történt meg algoritmusok segítségével, megadva az üzemeltetőnek az adott feladatra vonatkozó MATOM1 és az OM2 ismeretében a legfontosabb értéket, az ATL3-t. Egy szofisztikált megoldásnak ezek figyelembevételével kell segítséget nyújtani a terhelési dokumentáció elkészítéséhez is.
Az eddig alkalmazott és a hatóság által elfogadott módszerek hatalmas munkával előállított diszkrét értékhalmazokból választották ki a megadott peremfeltételek alapján az eredményeket (legtöbb esetben teljesítménykorlátozott tömegértékeket) a repülés különböző fázisaiban. Többnyire az így kapott értékek elemzése történt meg algoritmusok segítségével, megadva az üzemeltetőnek az adott feladatra vonatkozó MATOM és az OM ismeretében a legfontosabb értéket, az ATL-t. Egy szofisztikált megoldásnak ezek figyelembevételével kell segítséget nyújtani a terhelési dokumentáció elkészítéséhez is.
The methods used so far and adopted by the authority have been a huge effort to select results (in most cases performance-limited mass values) from discrete value sets generated under specified boundary conditions at separate phases of flight. In the best case, the resulting values were analysed by algorithms that gave the operator the most important value for the ATL, given the MATOM and OM for the task. Considering these, a sophisticated solution should also help to prepare the load documentation.