Szerző dc.contributor.author | Uricska Erna | hu_HU |
Szerző dc.contributor.author | Suták Máté | hu_HU |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2022-05-12T14:52:43Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2022-05-12T14:52:43Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2022 | hu_HU |
Issn dc.identifier.issn | 1586-2895 | hu_HU |
Issn dc.identifier.issn | 1787-050X | hu_HU |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/17837 | |
Kivonat dc.description.abstract | A digitalizációs folyamatok átrendezik a társadalom, az egyén és a szervezetek viszonyrendszereit, és hatásai az oktatásban is tapasztalhatók. A tabletek és mobiltelefonok használata, az e-mail-írás és a közösségi média alkalmazása már nemcsak lehetőség az oktatásban, hanem a 21. századi tanulók motivációjának és figyelmének fenntartásában is kiemelt lehetőségük van. A közösségi oldalakat azonban nemcsak információközlésre alkalmazhatjuk, hanem tanórai segédanyagként is a nyelv- és szaknyelvoktatásban. A tanulmány a rendészeti közösségi oldalak alkalmazását vizsgálja a szövegértés és nyelvhelyesség felől oktatói szempontból, de hallgatói oldalról is bemutatja az oldalak lehetséges alkalmazását. | hu_HU |
Kivonat dc.description.abstract | Digitalisation processes are reorganising the relationships among society, individuals and organisations, and their effects can be experienced in education. The use of tablets and mobile phones, emails and social media are no longer just an option in education, but a key opportunity to keep 21st century learners motivated. Social networking sites can be used not only to broadcast information, but applying foreign language sites can be excellent classroom activities in language teaching (e.g. teaching languages for specific purposes), using both Hungarian and foreign language sites. This study examines the use of social networking sites in law enforcement from an instructor’s viewpoint, while also presenting the possible use of the sites from a student’s viewpoint. | hu_HU |
Nyelv dc.language | hu | hu_HU |
Kiadó dc.publisher | Ludovika Egyetemi Kiadó | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | digitális kultúra | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | közösségi oldalak | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | szaknyelvoktatás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | digitális kompetencia | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | digital culture | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | social networking sites | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | teaching foreign languages for specific purposes | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | digital competences | hu_HU |
Cím dc.title | Közösségi oldalak rendészeti profiljain található bejegyzések alkalmazása szaknyelvoktatás során | hu_HU |
Cím változat dc.title.alternative | Applying Posts of Law Enforcement Profiles on Social Network Sites in Teaching Law Enforcement Technical Language | hu_HU |
Típus dc.type | folyóiratcikk | hu_HU |
Változat dc.description.version | kiadói | hu_HU |
Hozzáférés dc.rights.accessRights | nyílt hozzáférésű | hu_HU |
Doi azonosító dc.identifier.doi | 10.32577/mr.2022.1.7 | hu_HU |
Tudományág dc.subject.discipline | Társadalomtudományok | hu_HU |
Tudományterület dc.subject.sciencebranch | Társadalomtudományok/Rendészet tudományok | hu_HU |
Mtmt azonosító dc.identifier.mtmt | 32819214 | hu_HU |
Folyóirat dc.identifier.journalTitle | Magyar Rendészet | hu_HU |
Évfolyam dc.identifier.journalVolume | 22 | hu_HU |
Füzetszám dc.identifier.journalIssueNumber | 1 | hu_HU |
Terjedelem dc.format.page | 107-119 | hu_HU |
Kiadás helye dc.publisher.place | Budapest | hu_HU |