A toborzás egy innovatív formája
Absztrakt :
A digitalizációnak köszönhetően átalakult a hadviselés, aminek következtében olyan katonák sokaságára van szükség, akik megfelelő ismeretekkel rendelkeznek a digitális eszközök használatát, valamint a kiberhigiéniai képességeket illetően. A kibertérben lezajló paradigmaváltások miatt a fiatalok figyelmét is egyre nehezebb a régi, elavult katonai toborzóeszközökkel megragadni, így a siker érdekében új típusú megközelítésre van szükség. A cikk betekintést nyújt az idegen haderőkbe és azok toborzási szokásaiba, abba, hogyan alakult ki dollármilliárdokat érő kapcsolat a katonaság és a film-, később videójátékipar között, továbbá felhívja a figyelmet a videójátékokban rejlő hatalmas potenciálra.
Digitalisation has transformed warfare, requiring a large number of soldiers with the right skills in the use of digital tools and cyber-humanitarian capabilities. Paradigm shifts in cyberspace are also making it increasingly difficult to capture the attention of young people with old, outdated military recruitment tools, so a new type of approach is needed to succeed.The article gives an insight into the foreign military and their recruitment habits, how billions of dollars’ worth of links between the military and the film and later video game industries were forged, and the huge potential of video games.