A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Ruslan Seitkazin
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2021-05-18T08:46:58Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2021-05-18T08:46:58Z
Kiadás
dc.date.issued
2020
Issn
dc.identifier.issn
2063-9058 (print)
Issn
dc.identifier.issn
2786-0760 (online)
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/16492
Kivonat
dc.description.abstract
Politicians are now learning that along with advertising on conventional media, they need to invest in online applications in order to get the attention of voters, particularly the youths. Among various microblogging services, Twitter is an essential part of popular culture. Today, Twitter is widely utilised not only to distribute information, but also political views and opinions. Therefore, politicians have turned to social media, particularly to Twitter, as a new form of political communication. The article attempts to capture the ways of using the potential of Twitter in communication strategies. It argues that in some occasions, Twitter plays a specific role in allowing politicians to monitor current political affairs and to interact with people, but in others, it is often employed as a personal branding strategy and not only during the election campaigns. It concludes with an insight that sentiment may impact the political opinion-making process which may lead to electoral intervention. A politikusok az utóbbi időkben tanulják meg, hogy a hagyományos médiában történő hirdetéssel együtt online alkalmazásokba is be kell fektetniük, hogy felhívják a választók, különösen a fiatalok figyelmét. A különféle mikroblog-szolgáltatások közül a Twitter a populáris kultúra elengedhetetlen része. Napjainkban a Twitter széles körben elterjedt, nemcsak információk, hanem poli-tikai nézetek és vélemények terjesztésére is. Ezért a politikusok a közösségi média, így különösen a Twitter felé fordultak, mint a politikai kommunikáció új formájához. A cikk megkísérli meg-ragadni a Twitter lehetőségeinek kihasználását a kommunikációs stratégiákban, egyes esetekben a Twitter sajátos szerepet játszik abban, hogy a politikusok figyelemmel kísérhessék az aktuális politikai ügyeket és kapcsolatba léphessenek az emberekkel, más esetekben azonban gyakran személyes márkaépítési stratégiaként használják, és nem csak a választási kampányok során. A cikk azzal a meglátással zárul, hogy a hangulat befolyásolhatja a politikai véleményalkotási folyamatot, amely választási beavatkozáshoz vezethet.hu_HU
Nyelv
dc.language.iso
enhu_HU
Kiadó
dc.publisher
Ludovika Egyetemi Kiadóhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
Donald Trumphu_HU
Kulcsszó
dc.subject
millennialshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
political partieshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
retweetinghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
social mediahu_HU
Kulcsszó
dc.subject
millenniumi generációhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
politikai pártokhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
retweeteléshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
közösségi médiahu_HU
Cím
dc.title
Political Communication and Influence Through Twitterhu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
Politikai kommunikáció és befolyásolás a Twitteren keresztülhu_HU
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Political Communication and Influence Through Twitter
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény