Hadsereg – Haderőszervezés a közösségi média segítségével
Abstract :
Általános, ugyanakkor igaz klisé, hogy a tömegtájékoztatás és a médiafogyasztás
megváltozott. Az Izraeli Védelmi Erők (IDF) az elmúlt években komoly munkát fektetett abba, hogy a kor kihívásainak megfelelően átdimenzionálja kapcsolatát az izraeli
társadalommal, és egy jól felépített, PR-szempontból hibátlan képet mutasson a világ
közvéleménye felé. A startup nemzet hadereje nem félt a social media modern, innovatív
eszközeitől, és sikerrel alkalmazta azokat. A tanulmányban az IDF példáján mutatom be
egy professzionális tömegtájékoztatási rendszer kiépítését a modern haderők esetében.
It is a trite issue that media and media consumption has changed, but it is still true. In
the last few years the Israeli Defence Forces (IDF) restructured its relationship with
the Israeli society and the international community. The directing principle was how
to develop and show a well structured and flawless picture towards the public. The
army of the start-up nation was fearless and started to use – and uses to this day – the
modern and innovative equipment of social media. In the study I will use the IDF’s
media as an example of evolving a professional mass media system for modern armies.