Szerző dc.contributor.author | Varga Tamás | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-02-28T09:35:15Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-02-28T09:35:15Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2019 | |
Issn dc.identifier.issn | 2060-0437 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/14788 | |
Kivonat dc.description.abstract | Napjainkban egyre inkább elfogadottá válik az oktatás-képzés és kiképzés terén, hogy a hagyományos oktatási és képzési folyamatokat alternatív- vagy atipikus módszerekkel egészítik ki, vegyítik (vegyes képzés), vagy teljes mértékben elektronikus környezetbe, platformokra helyezik át. Egyrészt ez extraként járul hozzá az oktatási folyamat eredményességéhez, további információ megosztásával vagy az oktatott témához relevánsan kapcsolódó kép, hang esetleg videóanyag megosztásával vagy egyfajta igényként jelenik meg, hogy a szűkös időkeretek mellett flexibilis lehetőséget biztosítson a tanuláshoz. Bármely oktatandó témakört alapul véve, a tanulási folyamatot támogató tananyag összeállítása és egy egységbe szerkesztése a folyamat legfontosabb része, hisz az ebben lefektetett alapok mentén megy végbe a tanulási folyamat (egy része). Tanulmányom célja, hogy számba vegye mindazon elemeket a tanítási folyamatban, amelyek elengedhetetlenül fontosak, és megvizsgálja azok beillesztésének lehetőségét távoktatási keretek közé, úgy, hogy értékük és eredményességük a tanulási folyamat vonatkozásában lehetőleg ne sérüljön. Nowadays it is widely accepted and known that traditional education and training contents are combined/blended with or replaced by alternative (e-learning) training materials, placing the learning process into a virtual environment. On the one hand, this kind of transformation can contribute to the success of the learning process through sharing extra relevant information, media content; on the other hand, e-learning methods provide flexible training opportunities in our fast-paced world. Regardless of the type of the training content, the most important part of the procedure is the design and development of the training materials, because this phase determines the entire training process, the defined basic principles play vital roles in success. My aim is to take into account the elements of the learning process – which are very important both in traditional and alternative training methods – and analyse the opportunities of its transformation into e-learning content ensuring success. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | hu | hu_HU |
Kiadó dc.publisher | Ludovika Egyetemi Kiadó | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | tradicionális oktatás és képzés | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | atipikus módszerek | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | távoktatás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | tananyag-transzformáció | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | traditional education and training | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | alternate methods | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | distance learning | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | transformation of traditional training contents | hu_HU |
Cím dc.title | Hagyományos oktatási módszerekre optimalizált komplex tananyag távoktatási tananyaggá történő transzformálásának, fejlesztésének lehetőségei és tapasztalatai | hu_HU |
Cím változat dc.title.alternative | Opportunities and Experiences in the Field of Transformation of Traditional Training Materials to E-learning Contents | hu_HU |
Típus dc.type | Folyóiratcikk | hu_HU |