A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Varga Tamás
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2020-02-28T09:35:15Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2020-02-28T09:35:15Z
Kiadás
dc.date.issued
2019
Issn
dc.identifier.issn
2060-0437
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/14788
Kivonat
dc.description.abstract
Napjainkban egyre inkább elfogadottá válik az oktatás-képzés és kiképzés terén, hogy a hagyományos oktatási és képzési folyamatokat alternatív- vagy atipikus módszerekkel egészítik ki, vegyítik (vegyes képzés), vagy teljes mértékben elektronikus környezetbe, platformokra helyezik át. Egyrészt ez extraként járul hozzá az oktatási folyamat eredményességéhez, további információ megosztásával vagy az oktatott témához relevánsan kapcsolódó kép, hang esetleg videóanyag megosztásával vagy egyfajta igényként jelenik meg, hogy a szűkös időkeretek mellett flexibilis lehetőséget biztosítson a tanuláshoz. Bármely oktatandó témakört alapul véve, a tanulási folyamatot támogató tananyag összeállítása és egy egységbe szerkesztése a folyamat legfontosabb része, hisz az ebben lefektetett alapok mentén megy végbe a tanulási folyamat (egy része). Tanulmányom célja, hogy számba vegye mindazon elemeket a tanítási folyamatban, amelyek elengedhetetlenül fontosak, és megvizsgálja azok beillesztésének lehetőségét távoktatási keretek közé, úgy, hogy értékük és eredményességük a tanulási folyamat vonatkozásában lehetőleg ne sérüljön. Nowadays it is widely accepted and known that traditional education and training contents are combined/blended with or replaced by alternative (e-learning) training materials, placing the learning process into a virtual environment. On the one hand, this kind of transformation can contribute to the success of the learning process through sharing extra relevant information, media content; on the other hand, e-learning methods provide flexible training opportunities in our fast-paced world. Regardless of the type of the training content, the most important part of the procedure is the design and development of the training materials, because this phase determines the entire training process, the defined basic principles play vital roles in success. My aim is to take into account the elements of the learning process – which are very important both in traditional and alternative training methods – and analyse the opportunities of its transformation into e-learning content ensuring success.hu_HU
Nyelv
dc.language.iso
huhu_HU
Kiadó
dc.publisher
Ludovika Egyetemi Kiadóhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
tradicionális oktatás és képzéshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
atipikus módszerekhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
távoktatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
tananyag-transzformációhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
traditional education and traininghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
alternate methodshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
distance learninghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
transformation of traditional training contentshu_HU
Cím
dc.title
Hagyományos oktatási módszerekre optimalizált komplex tananyag távoktatási tananyaggá történő transzformálásának, fejlesztésének lehetőségei és tapasztalataihu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
Opportunities and Experiences in the Field of Transformation of Traditional Training Materials to E-learning Contentshu_HU
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Hagyományos oktatási módszerekre optimalizált komplex tananyag távoktatási tananyaggá történő transzformálásának, fejlesztésének lehetőségei és tapasztalatai
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény