A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Gregor Anikó
Szerző
dc.contributor.author
Pallai Katalin
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2019-12-06T10:21:24Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2019-12-06T10:21:24Z
Kiadás
dc.date.issued
2016
Issn
dc.identifier.issn
2063-9066
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/14523
Kivonat
dc.description.abstract
A két részből álló tanulmányunk célja, hogy egy 2013-ban és 2014-ben, a magyar kormánytisztviselők körében a korrupcióval kapcsolatos tréning hatékonyságát az eddig szokásosan felmért elégedettség helyett az attitűdökben és az ismeretekben elérni kívánt hatás szemszögéből vizsgálja. Eredményeink szerint a globális átlagok elmozdulásának tekintetében hatékonynak mutatkozó tréning eredményei mögött nemcsak olyan tréningrésztvevők húzódtak meg, akiknek a várt irányba mozdultak a vélekedései, hanem olyanok is, akiknek nem változott, vagy éppen romlott. Eredményeink szerint ebben több faktornak, köztük a tréninget tartó trénerek hatásának is fontos szerep jut. Az itt publikált első részben a globális átlagok alapján levonható következtetéseket mutatjuk be. A folyóirat következő számában megjelenő második részben a résztvevői szintű elemzés eredményeit tárgyaljuk, és azokat a javaslatokat és lehetőségeket osztjuk meg, amelyek általánosságban is közelebb viszik a tréningmódszer alkalmazóit a tréningek hatékonyságának méréséhez, a problémák feltárásához és a hatékonyság növeléséhez.hu_HU
Kivonat
dc.description.abstract
This article is the first part of a paper that presents the results of an effectiveness assessment survey of public integrity trainings that were organized for Hungarian civil servants in 2013 and 2014. The aim of the survey was to move beyond the usual satisfaction surveys and give an impartial validation for the training method. According to our results the trainings produced significant learning impact both on the knowledge and attitude level in the desired direction. Although the global averages were positive, the results also showed that some participants did not change their opinions and some changed in the opposite direction. Our research identified multiple factors that played a role in this unexpected impact – trainers’ impact being one of those. In this first part, we present the results of the analysis of global averages. In the second part of our paper, which will be published in the next issue of this journal, we discuss the results of the analysis carried out at the level of individual participants and we present proposals for further research that could support training designers’ and providers’ learning by offering a more detailed picture of the diverse learning trajectories of different participants and the perfor- mance of the trainers.en
Nyelv
dc.language.iso
huhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
oktatáshatásosság-méréshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
integritásoktatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
tréninghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
hatáselemzéshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
kvantitatív kutatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
training effectivenessen
Kulcsszó
dc.subject
integrity educationen
Kulcsszó
dc.subject
trainingen
Kulcsszó
dc.subject
effectiveness analysisen
Kulcsszó
dc.subject
quantitative researchen
Cím
dc.title
Kormánytisztviselői integritás tréningek hatásosságának elemzésehu_HU
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Kormánytisztviselői integritás tréningek hatásosságának elemzése
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény