A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Szegedi Péter
Szerző
dc.contributor.author
Békési Bertold
Szerző
dc.contributor.author
Papp István
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2019-12-02T14:48:40Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2019-12-02T14:48:40Z
Kiadás
dc.date.issued
2014
Issn
dc.identifier.issn
1416-1443
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/14340
Kivonat
dc.description.abstract
Az elmúlt évtizedek társadalmi változásai befolyással voltak a védelmi szektorra is, melynek következtében átalakult a haderő szervezeti felépítése, feladatrendszere, filozófiája, de a Magyar Honvédség történelmi szervezetként rendelkezik szervezeti kultúrával, amely része a nemzeti kultúránknak, hazánk több mint ezeréves történetének, benne fennmaradásunkért, nemzeti függetlenségünkért vívott harcaival, kialakult értékekkel, katonaerényekkel, és szimbólumrendszerrel. Ezen jelképek, értékek megismertetése, esetleges elfogadtatása kommunikációs célként megjelölve érdemes lehet „reklámozásra”. Az USA játékokat fejleszt, online harcosokat formáz a hadereje legitimálásához, elfogadtatásához és a humán erőforrása biztosítása érdekében. Igénybe veszi a kommunikációs társadalom vívmányait, kihasználja azokat a tömegkommunikációs csatornákat, amelyeken elérheti a társadalom tagjait, érdekei érvényesítésére. Az internetet használó fiatalok az általuk látogatott videómegosztó portálokon a Magyar Honvédséggel kapcsolatos videókat találnak. Az embereket érdekli a honvédséggel kapcsolatosan közzétett információ, a videók látogatottsága jelentős, a látogatottsági mutatók jelzik, hogy sokan „kattintanak” az oldalakra. A honlapok látogatói a változatos tartalmaktól függően megjelenő filmspotokból nyernek – mint lehetséges forrásból – ismereteket a Magyar Honvédséggel kapcsolatosan, ismerkedhetnek a katonai hivatás kihívásaival, és ezek a sok esetben házi készítésű kisfilmek alakítják és formálják a véleményüket.hu_HU
Kivonat
dc.description.abstract
S zegedi Péter – b ékéSi Bertold – P aPP István Young people, using the Internet, also visit video sharing sites and check videos about the Hungarian Defence Force (HDF). A great number of users are interested in what- ever information is available in connection with the HDF; the view count of such videos is remarkable, web analytics show that many users „click” on such pages. Visitors to the websites may so obtain a complex view of the HDF, its activities, the military profession and its challenges. In many cases such “home-made” spots influence and form the opinion of young people.en
Nyelv
dc.language.iso
huhu_HU
Cím
dc.title
A szervezeti kultúra életben tartása a reklámok segítségévelhu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
Keeping alive of the organizaton culture using advertisingen
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

A szervezeti kultúra életben tartása a reklámok segítségével
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény