A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Hajdu Veronika
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2019-12-02T12:11:37Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2019-12-02T12:11:37Z
Kiadás
dc.date.issued
2014
Issn
dc.identifier.issn
1416-1443
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/14325
Kivonat
dc.description.abstract
A pszichológiai művelet (PSYOPS) olyan tervezett módszer, mely szelektált információkat és indikátorokat közvetít egy meghatározott célcsoport részére, annak érdekében, hogy befolyásolja érzelmeiket, motivációikat, tárgyi szemléletmódjukat. Alapfilozófiájában ez a megközelítés a marketing sajátja is. Továbbá olyan eszközöket és módszereket használ fel, melyeket civil oldalon, a marketing területén alkalmaznak. A 21. században pedig mind a két terület széles palettán mozoghat, egymástól tanulva, akár a másik gyakorlatát adaptálva. Cikkemben e merőben eltérő két terület közötti összefüggéseket kívánom bemutatni néhány alapvető marketingszempont alapján, főként a pszichológiai műveletekre koncentrálva, röviden kitérve az alapjukat adó információ hasznosságára.hu_HU
Kivonat
dc.description.abstract
Psychological operations (PSYOPS) are planned methods that convey selected information and indicators to a specific target group in order to influence their emotions, motivations, and approaches. The basic philosophy of marketing is very similar to this approach. In addition, PSYOPS are using tools and methods which – in the civilian sphere – are applied in the field of marketing. In the 21 st century a broad range of possibilities are at the disposal of both the military and civilian fields; they can learn from each other and adapt each other’s practices. In this article I intend to present the relationship between these two very different fields in the light of some basic marketing aspects, particularly focusing on the psychological operations briefly covering the usefulness of the information they are based on.en
Nyelv
dc.language.iso
huhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
pszichológia műveletekhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
marketinghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
célcsoporthu_HU
Kulcsszó
dc.subject
információs fölényhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
„5M”hu_HU
Kulcsszó
dc.subject
Psychological operationsen
Kulcsszó
dc.subject
marketingen
Kulcsszó
dc.subject
target audienceen
Kulcsszó
dc.subject
information superiorityen
Cím
dc.title
A pszichológiai műveletek megközelítése a marketing szemléletén keresztülhu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
Marketing Approach of the Psychological Operationsen
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

A pszichológiai műveletek megközelítése a marketing szemléletén keresztül
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény