Author dc.contributor.author | Szelei Ildikó | |
Availability Date dc.date.accessioned | 2019-11-20T15:29:04Z | |
Availability Date dc.date.available | 2019-11-20T15:29:04Z | |
Release dc.date.issued | 2016 | |
Issn dc.identifier.issn | 2060-0437 | |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/14030 | |
Abstract dc.description.abstract | A jelen tanulmány azzal a kérdéssel foglakozik, vajon a 21. század felsőoktatásban oktató tanárának meg kell-e küzdeni az előadásokon a hallgatók érdeklődésének fenntartásával? Vajon továbbra is jól működik-e a klasszikus értelemben vett előadás, mint oktatási módszer? Mennyire és miben más a jelenlegi generáció oktatása? | hu_HU |
Abstract dc.description.abstract | his study deals with the question wether the teachers of higher education fight for keeping students attention during the courses in 21st century. Does the conventional lecture work well as educational method? How and wherein does the education of the new generation difference? | en |
Language dc.language.iso | hu | hu_HU |
Keywords dc.subject | oktatás | hu_HU |
Keywords dc.subject | generációk | hu_HU |
Keywords dc.subject | előadás | hu_HU |
Keywords dc.subject | Education | en |
Keywords dc.subject | generation | en |
Keywords dc.subject | lecture | en |
Title dc.title | Szembesülünk-e új kihívásokkal a katedrán? | hu_HU |
Title Version dc.title.alternative | Can we facing new challenges on the rostrum? | en |
Type dc.type | Folyóiratcikk | hu_HU |