A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Szelei Ildikó
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2019-11-20T15:29:04Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2019-11-20T15:29:04Z
Kiadás
dc.date.issued
2016
Issn
dc.identifier.issn
2060-0437
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/14030
Kivonat
dc.description.abstract
A jelen tanulmány azzal a kérdéssel foglakozik, vajon a 21. század felsőoktatásban oktató tanárának meg kell-e küzdeni az előadásokon a hallgatók érdeklődésének fenntartásával? Vajon továbbra is jól működik-e a klasszikus értelemben vett előadás, mint oktatási módszer? Mennyire és miben más a jelenlegi generáció oktatása?hu_HU
Kivonat
dc.description.abstract
his study deals with the question wether the teachers of higher education fight for keeping students attention during the courses in 21st century. Does the conventional lecture work well as educational method? How and wherein does the education of the new generation difference?en
Nyelv
dc.language.iso
huhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
oktatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
generációkhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
előadáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
Educationen
Kulcsszó
dc.subject
generationen
Kulcsszó
dc.subject
lectureen
Cím
dc.title
Szembesülünk-e új kihívásokkal a katedrán?hu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
Can we facing new challenges on the rostrum?en
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Szembesülünk-e új kihívásokkal a katedrán?
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény