A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Kádár Magor
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2019-08-26T13:05:27Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2019-08-26T13:05:27Z
Kiadás
dc.date.issued
2018
Issn
dc.identifier.issn
2063-9058 (nyomtatott)
Issn
dc.identifier.issn
2063-9066 (online)
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/12843
Kivonat
dc.description.abstract
A tanulmány a 2010-es évek településmárkázás tapasztalataiból kiindulva kíván eligazítást nyújtani azoknak az önkormányzatoknak, amelyek a település márkázását vagy újrapozicionálását tervezik a következő időszakra. Az osztályozások és javaslatok háttere az elmúlt évtized azon városmárkázási folyamataira alapoznak, amelyekben a szerző résztvevői megfigyeléssel, illetve a márkázási folyamathoz való aktív hozzájárulással vett részt. Sorra veszi azokat az elemeket, amelyeket a tervezési folyamat indulásakor figyelembe kell venni: a település besorolását percepciók szerint, pozicionálásának okait, a márkázás alanyait és azok kapcsolódását a település márkájához és identitásához, a különböző márkatípusok kapcsolását és a célcsoportok egy lehetséges osztályozását. Kiemeli a helyi önkormányzatok szerepét, szem előtt tartva, hogy a település, a helyi önkormányzat, illetve annak képviselői egységet kell, hogy alkossanak a lakossággal és külső célcsoportokkal való kommunikációban. The study aims to provide guidance to local governments that plan the branding or repositioning of their settlement. The backgrounds of the classifications and suggestions are based on the place branding processes of the last decade, in which the author participated as observer or had active contribution to the branding process. It enlists the elements that need to be taken into account at the start of the place branding process: the classification of the settlement by perception, the reasons for its positioning, the subjects of the branding and their connection to the brand or identity of the settlement, the connection between different brand subjects and a possible classification of the target groups. It emphasises the role of local governments, bearing in mind that the municipality, local government and its representatives must form a single group for communication with residents and outer target groups.hu_HU
Nyelv
dc.language.iso
huhu_HU
Kiadó
dc.publisher
Nordex Nonprofit Kft. – Dialóg Campus Kiadóhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
egyedi reklámozási helyhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
helyi önkormányzat szerepe a településmárkázásbanhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
márkatípusokhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
településmárkázás célcsoportjaihu_HU
Kulcsszó
dc.subject
pozicionáláshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
településmárkázáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
place brandinghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
positioninghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
the role of the local public administration in place brandinghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
subjects of brandinghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
target groups of place brandinghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
unique advertising positionhu_HU
Cím
dc.title
A városmárkázás kommunikációs folyamata: teljesítmény- és menedzsmentfeltételekhu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
The Communication Process of the City Branding. Performance and Management Conditionshu_HU
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

A városmárkázás kommunikációs folyamata: teljesítmény- és menedzsmentfeltételek
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény