Keresés
5 találatból megjelenítve: 1-5
Cím: Ügyfélszolgálati készségfejlesztés
Szerző: ; ;
Dátum: 2018
Feltöltve: 2018-04-16
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2018)
A szakanyag bemutatja a szolgáltató állam, ügyfélközpontú közigazgatás tulajdonságait, ezután részletezi az etikus ügyfélszolgálat, illetve integritás jellemzőit. A szakanyag bemutatja az ügyfélbarát kommunikáció alapjait, ...
Cím: Rendészeti kommunikáció - a média tükrében
Szerző:
Dátum: 2018
Feltöltve: 2018-08-29
(Dialóg Campus Kiadó, 2018)
A szakanyag bemutatja a rendészeti kommunikációt, részletezi, hogy a média miként tükrözi ezt a kommunikációt. Bemutatja a rendészet társadalmi szerepét, a kommunikáció és a rendészet kapcsolatát, továbbá részletezi a ...
Cím: Kommunikációelmélet
Szerző:
Dátum: 2018
Feltöltve: 2018-09-28
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2018)
A szakanyag bemutatja a kommunikáció fogalmát és jelenségkörét, kódjait és csatornáit, valamint a kommunikáció dinamikáját. Bemutatja a különböző kommunikációs zavarokat, valamint a tréner mint kommunikátor szerepét is részletezi.
Cím: Vezetési gyakorlat
Szerző: ; ; ; ; ;
Dátum: 2018
Feltöltve: 2018-09-20
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2018)
A szakanyag bemutatja a vezetési gyakorlat jellemzőit, mint például, hogy milyen vezetési elméletek, vezetői stílusok és szervezeti kultúrák vannak, valamint, hogy mi tartozik a konfliktuskezelés és a kommunikáció ...
Cím: Vezetői hatékonyság és szervezeti eredményesség. Hatékony vezető 3.
Szerző:
Dátum: 2018
Feltöltve: 2020-09-21
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2018)
A jegyzet bemutatja a tudatos vezetés összetevőit, a kommunikációs stílusokat, a vezetői kommunikáció rétegeit, a visszajelzést mint a munkatársak fejlesztésének egyik eszközét, illetve az érzelmi intelligencia szerepét a ...