Szerző dc.contributor.author | Szabolcsi Róbert | |
Szerző dc.contributor.author | Szegedi Péter | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2019-10-10T11:45:15Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2019-10-10T11:45:15Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2002 | |
Issn dc.identifier.issn | 1588-8789 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/13076 | |
Kivonat dc.description.abstract | This paper deals with the analysis of the robustness stability and robust performance of the pitch rate stability augmentation system. Dynamics of the fuselage elastic bending motion will be considered for additive uncertainty. The purpose of the authors is to analyze if the given controller is able to stabilize the aircraft motion when its true dynamics is taken into account during controller gain selection. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | en | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | repülés | |
Kulcsszó dc.subject | irányítás | |
Kulcsszó dc.subject | repülésbiztosítás | |
Kulcsszó dc.subject | repülőgép-elektronika | |
Kulcsszó dc.subject | repülőgép-irányítás | |
Kulcsszó dc.subject | katonai műszaki tudományok | |
Cím dc.title | Robustness stability and robust performance of the automatic flight control systems | hu_HU |
Típus dc.type | Folyóiratcikk | hu_HU |
Változat dc.description.version | kiadói | hu_HU |
Folyóirat dc.identifier.journalTitle | AARMS | hu_HU |
Évfolyam dc.identifier.journalVolume | 1 | hu_HU |
dc.identifier.page | 253-269 | hu_HU |
Füzetszám dc.identifier.journalIssueNumber | 2 | hu_HU |