Search
Now showing items 1-13 of 1
Title: Kooperatív tárgyalás és konfliktuskezelés
Author: ;
Date: 2017-09-06
Submitted: 2017-09-06
(2017-09-06)
Az Államreform Operatív Program keretében megvalósuló Közigazgatási Vezetői Akadémia című kiemelt projekt Az ÁROP 2.2.1. és ÁROP 2.2.2. projektek keretében kidolgozásra kerültek a kompetencia alapú, moduláris rendszerű ...
Title: Előadás és beszédtechnika, hatékony prezentáció
Author: ;
Date: 2017-09-06
Submitted: 2017-09-06
(2017-09-06)
Az Államreform Operatív Program keretében megvalósuló Közigazgatási Vezetői Akadémia című kiemelt projekt Az ÁROP 2.2.1. és ÁROP 2.2.2. projektek keretében kidolgozásra kerültek a kompetencia alapú, moduláris rendszerű ...
Title: Retorika és szövegalkotás
Author: ; ;
Date: 2017-09-06
Submitted: 2017-09-06
(2017-09-06)
Az Államreform Operatív Program keretében megvalósuló Közigazgatási Vezetői Akadémia című kiemelt projekt Az ÁROP 2.2.1. és ÁROP 2.2.2. projektek keretében kidolgozásra kerültek a kompetencia alapú, moduláris rendszerű ...
Title: Ügyfélszolgálati készségfejlesztés
Author: ; ;
Date: 2018
Submitted: 2018-04-16
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2018)
A szakanyag bemutatja a szolgáltató állam, ügyfélközpontú közigazgatás tulajdonságait, ezután részletezi az etikus ügyfélszolgálat, illetve integritás jellemzőit. A szakanyag bemutatja az ügyfélbarát kommunikáció alapjait, ...
Title: Együttműködés-fejlesztés és kommunikáció
Author: ;
Date: 2017-09-06
Submitted: 2017-09-06
(2017-09-06)
Az ÁROP 1.1.21 projektben a kormányzati működés áttekintése terén elsődleges cél a kiválasztott szakpolitikai területen az eredményességi szempontú teljesítmény növelése, amiért át kell tekinteni az adott szakpolitikai ...
Title: Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - gyakorlati tananyag (3.modul)
Author: ; ; ; ; ; ; ;
Date: 2017-09-06
Submitted: 2017-09-06
(2017-09-06)
Az Ügyfélszolgálati készségfejlesztés modul öt tréningnapjának (és ennek megfelelően öt tananyagának) célja az etikus és professzionális ügyfélszolgálat szemléletmódjának közvetítése, mely a kormányablak ügyintézők számára ...
Title: Egyenlő bánásmód a vezetői munkában
Author: ; ; ;
Date: 2019
Submitted: 2019-10-30
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2019)
A jegyzet az elméleti háttér és a jó gyakorlatok ismertetésével iránymutatást ad a vezetőknek az eltérő nemű, eltérő generációkhoz tartozó, eltérő kulturális háttérrel rendelkező vagy éppen eltérő egészségi/fizikai állapotban ...
Title: Szervezetfejlesztés
Author: ; ; ; ;
Date: 2019
Submitted: 2020-09-14
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2019)
Title: Önkormányzati szervezet- és működéshatékonyság: a stratégiaalkotás
Author: ; ; ; ; ;
Date: 2020
Submitted: 2020-07-14
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2020)
Title: Egyenlő bánásmód a vezetői munkában (Diverzitásmenedzsment)
Author: ; ; ;
Date: 2021
Submitted: 2021-06-07
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2021)
A jegyzet az elméleti háttér és a jó gyakorlatok ismertetésével iránymutatást ad a vezetőknek az eltérő nemű, eltérő generációkhoz tartozó, eltérő kulturális háttérrel rendelkező vagy éppen eltérő egészségi/fizikai állapotban ...
Title: Co-tréneri gyakorlat – Tréneri háttéranyag
Author: ;
Date: 2021
Submitted: 2021-06-15
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2021)
Title: Hospitálás.Tréneri gyakorlat
Author: ;
Date: 2022
Submitted: 2022-09-22
(Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2022)
Title: Habitus formation and perceived academic norms of Hungarian communication scholars
Author: ; ; ;
Date: 2022
Submitted: 2024-02-19
(2022)
Communication education has a long history in most Western societies, but its development dates back only a few decades in Central and Eastern Europe. Taking Hungary as a case study, this paper investigates how young ...