Szerző dc.contributor.author | Vastag Gyula | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2018-11-29T15:19:59Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2018-11-29T15:19:59Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2016 | |
Issn dc.identifier.issn | 2498-5627 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/7246 | |
Kivonat dc.description.abstract | A cikk egy rövid közigazgatás-tudományi elméleti áttekintés után az Amerikai Egyesült Államok (USA) vezetõ felsõoktatási intézményeinek releváns oktatási portfolióján keresztül vizsgálja a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) ez év február 1-jével létrehozott Államtudományi és Közigazgatási Karának (ÁKK) illeszkedését és illeszthetõségét a nemzetközi oktatási és kutatási gyakorlatba. | |
Nyelv dc.language | hu | |
Kiadó dc.publisher | Nemzeti Közszolgálati Egyetem | |
Kapcsolati adatok dc.relation.ispartof | Államtudományi Mûhelytanulmányok | |
Cím dc.title | Államtudomány: „what is that?” | |
Típus dc.type | Folyóiratcikk | |
Kiadó kar dc.publisher.faculty | Államtudományi és Közigazgatási Kar | |
Folyóirat dc.identifier.journalTitle | Államtudományi Mûhelytanulmányok | |
Füzetszám dc.identifier.journalIssueNumber | 2016. évi 15. szám |