Ügyfélszolgálati készségfejlesztés
Megjelenés dátuma : 2018
Dokumentum típusa : Book
Kulcsszó : szolgáltató állam, ügyfélközpontú közigazgatás, versenyképes, ügyfélszolgálat, integritás, ügyfélbarát kommunikáció, DISC modell, ügyfélkezelés, panaszkezelés, konfliktus, kommunikáció, stressz, stresszkezelés, stresszorok, KAB
Absztrakt :
A szakanyag bemutatja a szolgáltató állam, ügyfélközpontú közigazgatás tulajdonságait, ezután részletezi az etikus ügyfélszolgálat, illetve integritás jellemzőit. A szakanyag bemutatja az ügyfélbarát kommunikáció alapjait, illetve, hogy hogyan lehet a lélektani akadályok feloldásának kommunikációs lehetőségeivel élni. A szakanyag továbbá betekintés nyújt a „nehéz” és „problémás” ügyfelek kezelési technikáiba, hogyan kell a panaszokat és konfliktusokat kezelni, továbbá segítséget ad a fogyatékkal élő személyekkel folytatott kommunikációban is. Végezetül a szakanyag kitér a stressz fogalmára, bemutatja a stresszorok jellemzőit, és segít a stresszkezelésben.