A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Tudorache Paul
Szerző
dc.contributor.author
Bârsan Ghiță
Szerző
dc.contributor.author
Jobbágy Zoltán
Szerző
dc.contributor.author
Cîrdei Alin
Szerző
dc.contributor.author
Gligorea Ilie
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2023-12-05T09:16:15Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2023-12-05T09:16:15Z
Kiadás
dc.date.issued
2023
Issn
dc.identifier.issn
2069-8887
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/21028
Kivonat
dc.description.abstract
This study aims to present an innovative conceptual model of learning, teaching, and training that appears to be applicable to the field of hybrid warfare. It is based on integrating three critical elements such as reference curriculum, teaching methodology, and online support capabilities. By using qualitative research through correlating critical analysis of relevant sources, logical scheme, and cognitive task analysis, each descriptive element is analysed in order to provide an eloquent image of the proposed conceptual model. Also, to gain real feedback on the proposed model as well as on its constitutive elements, the quantitative research using statistical data grouping is performed. The analysis and interpretation of the collected data demonstrate not only a high interest in the designed conceptual model, but also a positive impact at the level of each descriptive element on the academic staff and students from the military and civilian university environment.
Nyelv
dc.language
en
Kulcsszó
dc.subject
HW
Kulcsszó
dc.subject
CTA
Kulcsszó
dc.subject
statistical data grouping
Kulcsszó
dc.subject
HWRC
Kulcsszó
dc.subject
TSM
Kulcsszó
dc.subject
MOOC
Cím
dc.title
An innovative conceptual model for education and training on hybrid warfare
Típus
dc.type
folyóiratcikk
Változtatás dátuma
dc.date.updated
2023-11-13T12:06:21Z
Változat
dc.description.version
kiadói
Hozzáférés
dc.rights.accessRights
nyílt hozzáférésű

dc.description.notes
Research Project: Introducing the HYBRID PROJECT: Interdisciplinary Education and Training on Hybrid Warfare, Project ID: 2021-1-HU01-KA220-HED-000032179 Leader of the Research: Zoltán Jobbágy, University of Public Service
Doi azonosító
dc.identifier.doi
10.2478/mmcks-2023-0013
Tudományág
dc.subject.discipline
Társadalomtudományok
Tudományterület
dc.subject.sciencebranch
Társadalomtudományok/Hadtudományok
Mtmt azonosító
dc.identifier.mtmt
34191531
Folyóirat
dc.identifier.journalTitle
Management and Marketing
Évfolyam
dc.identifier.journalVolume
18
Füzetszám
dc.identifier.journalIssueNumber
3
Terjedelem
dc.format.page
234-250
Folyóiratcím rövidítve
dc.identifier.journalAbbreviatedTitle
MANAG MARK
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Hadászati Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Összhaderőnemi Műveleti Tanszék


A tételhez tartozó fájlok

An innovative conceptual model for education and training on hybrid warfare
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény