Szerző dc.contributor.author | Goyanes Manuel | |
Szerző dc.contributor.author | Demeter Márton | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2023-04-12T14:15:39Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2023-04-12T14:15:39Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2021 | |
Issn dc.identifier.issn | 2063-7330 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/20455 | |
Kivonat dc.description.abstract | Pursuing excellence is a legitimate ambition of many scholars worldwide. However, between wishful thinking and real facts lies a great leap that can only be bridged using a myriad of resources. We label these the excellence repertoire. Based on 25 interviews with successful communication scholars, we show the key role of accumulating social, economic, and institutional capital in shaping the excellence repertoire. The study argues that the fetishization of productivity might jeopardize the traditional ethos of science, in a context where research excellence may be disconnected from the quality of education. | |
Nyelv dc.language | en | |
Kulcsszó dc.subject | research excellence | |
Kulcsszó dc.subject | field theory | |
Kulcsszó dc.subject | communication sciences | |
Kulcsszó dc.subject | publish or perish | |
Kulcsszó dc.subject | productivity | |
Kulcsszó dc.subject | academic stars | |
Cím dc.title | Dr. Excellent: The Systemic and Personal Conditions for Being an Academic Star in Communication Studies | |
Típus dc.type | folyóiratcikk | |
Változtatás dátuma dc.date.updated | 2023-04-12T13:30:29Z | |
Változat dc.description.version | kiadói | |
Hozzáférés dc.rights.accessRights | nyílt hozzáférésű | |
dc.description.notes | A publikáció a Nemzeti Közszolgálati Egyetem 2020. évi Tématerületi Kiválóság Program keretében, a Fenntartható biztonság és társadalmi környezet elnevezésű projekt támogatásával valósult meg, az Innovációs és Technológiai Minisztérium Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alapból nyújtott támogatásával, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által kibocsátott támogatói okirat alapján. | |
Doi azonosító dc.identifier.doi | 10.17646/KOME.75672.64 | |
Tudományág dc.subject.discipline | Bölcsészettudományok | |
Tudományterület dc.subject.sciencebranch | Neveléstudományok | |
Mtmt azonosító dc.identifier.mtmt | 32174075 | |
Folyóirat dc.identifier.journalTitle | KOME: An International Journal of Pure Communication Inquiry | |
Évfolyam dc.identifier.journalVolume | 9 | |
Füzetszám dc.identifier.journalIssueNumber | 2 | |
Terjedelem dc.format.page | 65-80 | |
Wos azonosító dc.identifier.wos | 000752983100005 | |
Scopus azonosító dc.identifier.scopus | 85122606295 | |
Folyóiratcím rövidítve dc.identifier.journalAbbreviatedTitle | KOME | |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2021 | |
Szerző intézménye dc.contributor.department | Társadalmi Kommunikáció Tanszék |