A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Uzsák Katalinhu_HU
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2022-07-29T07:31:42Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2022-07-29T07:31:42Z
Kiadás
dc.date.issued
2022hu_HU
Issn
dc.identifier.issn
2786-0761hu_HU
Issn
dc.identifier.issn
2063-9059hu_HU
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/18380
Kivonat
dc.description.abstract
Az elmúlt több mint tíz év közigazgatási reformja, a folyamatos fejlesztések, az állandó innováció meghozta az eredményét, az újjászervezett területi közigazgatási rendszer megállta a helyét. A pandémiás időszak alatt beigazolódott, hogy a közigazgatás jól szervezett, a kormányhivatalok pedig képesek arra, hogy a napi feladataik mellett a kormány egészség- és társadalompolitikai céljait is végrehajtsák. A járványhelyzet számos, korábban megkezdett fejlesztést felgyorsított, elsősorban az online ügyintézés terén. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a jövőben háttérbe szorulna a személyes ügyintézés lehetősége. Már csak azért sem, mert jól tudjuk, milyen nagy az igény a személyes kapcsolatokra. Az emberek bíznak a kormányhivatalokban, kormányablakokban, járási hivatalokban dolgozó kollégáinkban és ezt a bizalmat tovább szeretnénk erősíteni. Jövőbeli célkitűzés, hogy egy olyan közigazgatási rendszer működjön, amely folyamatosan képes alkalmazkodni a változásokhoz és elkötelezett az élen járó technológiák bevezetése mellett az állami közszolgáltatások terén.hu_HU
Kivonat
dc.description.abstract
The public administration reform of the last more than 10 years, the persistent developments and the innovation have been fruitful, the re-organised territorial public administration system met the expectations. During the COVID-19 pandemic, the public administration proved to be well-organised, and the metropolitan- and county government offices were able to implement the government’s health- and social policy objectives besides their everyday tasks. The pandemic accelerated many of the ongoing development processes, mostly in the field of online administration. However, it does not mean that the possibility of in-person administration would be pushed to the background. Not least because, we all know exactly how much the personal connections are needed. Customers trust public servants working in the metropolitan- and county government offices, the government windows and the district offices. At the same time, we would like to strengthen this trust further. One of the main objectives for the future is to operate a public administration system which is continuously able to adapt to changes and committed to introduce emerging technologies in the state public services.hu_HU
Nyelv
dc.language
hu_HUhu_HU
Kiadó
dc.publisher
Ludovika Egyetemi Kiadóhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
területi közigazgatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
közszolgálathu_HU
Kulcsszó
dc.subject
humán erőforráshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
digitálishu_HU
Kulcsszó
dc.subject
online ügyintézéshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
mesterséges intelligenciahu_HU
Kulcsszó
dc.subject
territorial public administrationhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
public servicehu_HU
Kulcsszó
dc.subject
human resourcehu_HU
Kulcsszó
dc.subject
digitalhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
online administrationhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
Artificial Intelligencehu_HU
Cím
dc.title
Minőségi közszolgálat a versenyképesség, a fenntarthatóbb, ellenállóbb társadalom és gazdaság szolgálatábanhu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
Quality public service for the competitiveness, the sustainable and resilient society, and the economyhu_HU
Típus
dc.type
folyóiratcikkhu_HU
Változat
dc.description.version
kiadóihu_HU
Hozzáférés
dc.rights.accessRights
nyílt hozzáférésűhu_HU
Doi azonosító
dc.identifier.doi
10.32575/ppb.2022.1.2hu_HU
Tudományág
dc.subject.discipline
Társadalomtudományokhu_HU
Tudományterület
dc.subject.sciencebranch
Állam- és jogtudományokhu_HU
Mtmt azonosító
dc.identifier.mtmt
32947700hu_HU
Folyóirat
dc.identifier.journalTitle
Pro Publico Bonohu_HU
Évfolyam
dc.identifier.journalVolume
10hu_HU
Füzetszám
dc.identifier.journalIssueNumber
1hu_HU
Terjedelem
dc.format.page
30-45.hu_HU
Kiadás helye
dc.publisher.place
Budapesthu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Minőségi közszolgálat a versenyképesség, a fenntarthatóbb, ellenállóbb társadalom és gazdaság szolgálatában
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény