A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Darida Zsuzsa
Szerző
dc.contributor.author
Józsa László
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2020-01-16T12:26:40Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2020-01-16T12:26:40Z
Kiadás
dc.date.issued
2019
Issn
dc.identifier.issn
2063-9058 (nyomtatott)
Issn
dc.identifier.issn
2063-9066 (online)
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/14696
Kivonat
dc.description.abstract
Az elmúlt évtizedekben a munkahelyi képzések jelentősége a közigazgatási szférában is felértékelődött. A közszolgálati emberierőforrás-menedzsment kiemelt feladatává vált a megfelelő kompetenciákkal rendelkező munkaerő kiválasztása mellett az alkalmazott tisztviselők tudásának folyamatos frissítése, naprakészen tartása is. A köztisztviselői kar ismeretanyagának tervszerűen megvalósított fejlesztését tette lehetővé az a 2014. január 1-jétől országos szinten bevezetett képzési rendszer, amelynek első, négy évre szóló képzési ciklusa 2017. december 31-én ért véget. E négy év eredményeit és gyakorlati tapasztalatait vizsgáltuk, ezerfős mintán végzett primer kutatásunkban. Jelen tanulmányban a képzésben részt vevő önkormányzati köztisztviselők elégedettségvizsgálatának eredményeit mutatjuk be, a különféle képzési formákra vonatkozóan. A kutatás eredményei 11 vizsgálati tényező köré épülve rajzolják meg a köztisztviselői elégedettség mintázatát. The significance of the education of the employees in the public sphere has been increased in the last decades. The most important task of the human resource management in the public administration has become the selection of competent employees, as well as the refreshing of the knowledge of the employees. A national training system for the work force in the public sphere, which enables the improvement of the civil servants’ knowledge, was introduced in Hungary on 1 January 2014, which is the first 4-year training period. It ended on 31 December 2017. I monitored the results and the practical experience of this 4-year period that was conducted with a questionnaire survey based on a sample of 1,000 respondents. The present study shows the results of the contentment research of the civil servants referring to the different forms of training. The results of the research draw the contentment markings of the civil servants based on 11 factors.hu_HU
Nyelv
dc.language.iso
huhu_HU
Kiadó
dc.publisher
Ludovika Egyetemi Kiadóhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
e-learninghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
elégedettségméréshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
képzéshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
közigazgatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
oktatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
továbbképzési rendszerhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
vizsgálathu_HU
Kulcsszó
dc.subject
vezetői tréninghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
contentment researchhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
traininghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
public administrationhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
educationhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
further education systemhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
researchhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
leader traininghu_HU
Cím
dc.title
Lehetünk-e elégedettek azzal, ami kötelező? Fókuszban a közigazgatási képzési rendszerrel kapcsolatos önkormányzati köztisztviselői elégedettségvizsgálat eredményeihu_HU
Cím változat
dc.title.alternative
Can we be satisfied with what is obligatory? Focusing on the satisfaction results of the training system for public administrationhu_HU
Típus
dc.type
Folyóiratcikkhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Lehetünk-e elégedettek azzal, ami kötelező? Fókuszban a közigazgatási képzési rendszerrel kapcsolatos önkormányzati köztisztviselői elégedettségvizsgálat eredményei
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény