Szerző dc.contributor.author | Darida Zsuzsa | |
Szerző dc.contributor.author | Józsa László | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-01-16T12:26:40Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-01-16T12:26:40Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2019 | |
Issn dc.identifier.issn | 2063-9058 (nyomtatott) | |
Issn dc.identifier.issn | 2063-9066 (online) | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/14696 | |
Kivonat dc.description.abstract | Az elmúlt évtizedekben a munkahelyi képzések jelentősége a közigazgatási szférában is felértékelődött. A közszolgálati emberierőforrás-menedzsment kiemelt feladatává vált a megfelelő kompetenciákkal rendelkező munkaerő kiválasztása mellett az alkalmazott tisztviselők tudásának folyamatos frissítése, naprakészen tartása is. A köztisztviselői kar ismeretanyagának tervszerűen megvalósított fejlesztését tette lehetővé az a 2014. január 1-jétől országos szinten bevezetett képzési rendszer, amelynek első, négy évre szóló képzési ciklusa 2017. december 31-én ért véget. E négy év eredményeit és gyakorlati tapasztalatait vizsgáltuk, ezerfős mintán végzett primer kutatásunkban. Jelen tanulmányban a képzésben részt vevő önkormányzati köztisztviselők elégedettségvizsgálatának eredményeit mutatjuk be, a különféle képzési formákra vonatkozóan. A kutatás eredményei 11 vizsgálati tényező köré épülve rajzolják meg a köztisztviselői elégedettség mintázatát. The significance of the education of the employees in the public sphere has been increased in the last decades. The most important task of the human resource management in the public administration has become the selection of competent employees, as well as the refreshing of the knowledge of the employees. A national training system for the work force in the public sphere, which enables the improvement of the civil servants’ knowledge, was introduced in Hungary on 1 January 2014, which is the first 4-year training period. It ended on 31 December 2017. I monitored the results and the practical experience of this 4-year period that was conducted with a questionnaire survey based on a sample of 1,000 respondents. The present study shows the results of the contentment research of the civil servants referring to the different forms of training. The results of the research draw the contentment markings of the civil servants based on 11 factors. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | hu | hu_HU |
Kiadó dc.publisher | Ludovika Egyetemi Kiadó | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | e-learning | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | elégedettségmérés | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | képzés | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | közigazgatás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | oktatás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | továbbképzési rendszer | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | vizsgálat | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | vezetői tréning | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | contentment research | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | training | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | public administration | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | education | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | further education system | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | research | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | leader training | hu_HU |
Cím dc.title | Lehetünk-e elégedettek azzal, ami kötelező? Fókuszban a közigazgatási képzési rendszerrel kapcsolatos önkormányzati köztisztviselői elégedettségvizsgálat eredményei | hu_HU |
Cím változat dc.title.alternative | Can we be satisfied with what is obligatory? Focusing on the satisfaction results of the training system for public administration | hu_HU |
Típus dc.type | Folyóiratcikk | hu_HU |