Szerző dc.contributor.author | Orbán Zsolt | |
Szerző dc.contributor.author | Balkányi Péter | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2019-12-09T13:59:28Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2019-12-09T13:59:28Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2015 | |
Issn dc.identifier.issn | 2063-9066 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/14580 | |
Kivonat dc.description.abstract | A 2014 áprilisában elindult, megújult köztisztviselői továbbképzési rendszer a körülbelül 75 000 fős célcsoport számára jelentős mennyiségű kötelező képzést ír elő. A képzések nagy volumene, a résztvevők távolsága, és a költséghatékonyságra törekvés miatt az új továbbképzési rendszer egyik alapvető pillérét az e-learning képzések jelentik. A Massive Open Online Course (MOOC) szolgáltató oldalak sikere megmutatta, hogyan lehet jelentős tömegeket hatékonyan tanítani e-learning-tananyagok felhasználásával úgy, hogy a képzés interaktivitása is megmaradhasson. Ez inspirált minket, amikor a Nemzeti Közszolgálati Egyetem ÁROP 2.2.19 projektjének keretein belül kifejlesztettük saját e-oktatási módszertanunkat, mely alapján összesen 100 komplex e-learning képzési programot készítettünk el. Cikkünkben bemutatjuk, milyen szempontok alapján választottuk képzéseinkhez a videós tananyagokat, és a projekt tervezésekor milyen előzetes fejlesztési folyamatot állítottunk fel. Ezután ismertetjük, hogyan valósult meg a fejlesztési folyamat a gyakorlatban. Az egyes lépések kapcsán megmutatjuk a főbb kockázatokat és a kritikus pontokat, illetve ezek kezelésének általunk azonosított lehetőségeit. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | hu | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | e-learning | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | fejlesztési folyamat | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | MOOC | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | oktatóvideó | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | továbbképzési rendszer | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | videós tananyag | hu_HU |
Cím dc.title | E-learning-tananyagok fejlesztése a közigazgatásban | hu_HU |
Típus dc.type | Folyóiratcikk | hu_HU |