Author dc.contributor.author | Veres György | |
Availability Date dc.date.accessioned | 2019-10-22T14:07:24Z | |
Availability Date dc.date.available | 2019-10-22T14:07:24Z | |
Release dc.date.issued | 2004 | |
Issn dc.identifier.issn | 1416-1443 | |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/13294 | |
Abstract dc.description.abstract | A cikk bemutatja a digitális technika tantárgy tananyagának összeállításánál alkalmazott pedagógiai elveket és módszereket. A tudományos technikai fejlődés eredményeként rendelkezésre álló ismeretanyagból milyen cél és feladatrendszer figyelembevételével, milyen megfontolások segítségével célszerű a tudományszak ismeretanyagát tananyaggá szervezni. A tananyag struktúra modellezésére vonatkozóan említett vizsgálati módszerek pedig a tananyag felépítésére vonatkozóan nyújtanak hasznos segítséget a tananyag szerkesztőnek. The article describes the pedagogical principles and methods used for the compilation of the material for teaching digital technology. Because of scientific and technical devel- opment a huge body of knowledge is at our disposali, the article describes the aims, tasks and other considerations to be kept in mind when organizing the body of knowledge of this discipline into a subject of instruction. The methods mentioned concerning the mod- elling of the structure of the material will provide useful help for the compiler of the teaching material regarding its structure. | hu_HU |
Language dc.language.iso | hu | hu_HU |
Title dc.title | A tananyag-kiválasztás, tantárgyfejlesztés szakmai-pedagógiai módszereinek bemutatása a digitális technika tantárgy tananyagának kiválasztásán, illetve továbbfejlesztésén keresztül | hu_HU |
Title Version dc.title.alternative | THE SLECTION OF THE CURRICULUM, THE DESCRIPTION OF PROFESSIONAL-PEDAGOGICAL METHODS OF THE SUBJECT DVELOPMENT THROUGHOUT THE SELECTION AND THE IMPROVEMENT OF THE MATERIAL FOR TEACHING DIGITAL TECHNOLOGY | hu_HU |
Type dc.type | Folyóiratcikk | hu_HU |