Szerző dc.contributor.author | Belényesi Emese | |
Szerző dc.contributor.author | Budaváriné Béres Erzsébet | |
Szerző dc.contributor.author | Molnár Katalin | |
Szerző dc.contributor.author | Pallai Éva | |
Szerző dc.contributor.author | Stréhli-Klotz Georgina | |
Szerkesztő dc.contributor.editor | Stréhli-Klotz Georgina | hu_HU |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2019-07-02T05:36:39Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2019-07-02T05:36:39Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2018 | |
Isbn dc.identifier.isbn | 978-615-5870-72-9 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12944/12735 | |
Kivonat dc.description.abstract | A módszertan célja, hogy a pályaorientációs képzések színvonalát és elfogadottságát a pedagógia munka hatékonyabbá tételével emeljék, valamint a pályaorientációs képzésekben oktatóként résztvevők elköteleződését erősítsék a rendészeti és közigazgatási életpálya iránt. A kézikönyv hat témakört fejt ki bővebben: digitális nemzedék elvárásai; motiváció és ösztönzés; tanulási keretek; tanulást-tanítást támogató tanulásszervezés; tanulóknak szóló visszajelzések; új technikák és új generációk. | hu_HU |
dc.description.sponsorship | KÖFOP-2.1.5-VEKOP-16-2016-00001 | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | hu | hu_HU |
Kiadó dc.publisher | Nemzeti Közszolgálati Egyetem | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | action learning | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | digitális nemzedék | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | e-tanulás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | gamification | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | konstruktív és kooperatív pedagógia | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | motiváció és ösztönzés gyakorlata | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | motiváló visszajelzés, értékelés | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | pedagógiai mérés | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | pedagógiai módszerek | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject | tanulási modellek | hu_HU |
Cím dc.title | Pedagógiai módszertani ismeretek a közszolgálati pályaorientációs képzés oktatói számára | hu_HU |
Típus dc.type | Tankönyv | hu_HU |