A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Arany Mónikahu_HU
Szerző
dc.contributor.author
Csonka Erzsébet Tündehu_HU
Szerző
dc.contributor.author
Nagy Péterhu_HU
Szerző
dc.contributor.author
Salamon Hugóhu_HU
Szerző
dc.contributor.author
Szögi Zoltánhu_HU
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2017-09-06T13:32:52Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2017-09-06T13:32:52Z
Kiadás
dc.date.issued
2017-09-06
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/100336
Kivonat
dc.description.abstract
A tantárgy célja, hogy a képzés résztvevői készségfejlesztő tréning keretében áttekintést és gyakorlási lehetőséget kapjanak a sikeres kommunikáció alapvetéseiről, a sikeresen és eredményesen kommunikáló személy kompetenciáiról, a támogató kommunikáció tartalmáról, a probléma és ügyfélkezelés kommunikációs vetületeiről. A készségfejlesztő tréning felkészíti a résztvevő tisztviselőket arra, hogy munkájuk során a hatékony közigazgatás megteremtése érdekében magas színvonalú szolgáltatásokat, szolgáló ügyintézést nyújtsanak. A képzés célja, hogy résztvevők megismerjék az ügyfélbarát magatartás kommunikációs alapelveit. Az ügyfélorientált közigazgatási kultúra megvalósításához elengedhetetlen, hogy kommunikációs, ön- és emberismeretük, konfliktuskezelési, önérvényesítési készségeiket fejlődjenek. A képzésen résztvevők képesek legyenek nehéz ügyfélkezelési helyzetekben jelentkező hatékony konfliktuskezelési technikákat alkalmazni, az ügyfél elégedettségének és jó közérzetének erősítési módszereit elsajátítani. A tréning résztvevői olyan komplex szemléletet sajátítanak el, amely az érzelmi intelligencia komplexitásába helyezi a kormányablakoknál szolgálatot teljesítő tisztviselők feladatait.hu_HU
Kulcsszó
dc.subject
képzéshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
közigazgatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
Kommunikációhu_HU
Kulcsszó
dc.subject
kormányablakhu_HU
Cím
dc.title
Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - elméleti tananyag (3.modul)hu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - elméleti tananyag (3.modul)
Ügyfélszolgálati készségfejlesztés - elméleti tananyag (3.modul)
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény