A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Dr. Szabó Miklóshu_HU
Szerző
dc.contributor.author
Gajduschek Györgyhu_HU
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2017-09-06T13:32:09Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2017-09-06T13:32:09Z
Kiadás
dc.date.issued
2017-09-06
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/20.500.12944/100265
Kivonat
dc.description.abstract
A karták legfontosabb céljait a hivatalos dokumentumokban a következőkben határozták meg: Növelje a közigazgatás elszámoltathatóságát az ügyfelek által; Növelje a közigazgatás ügyfél-orientáltságát, azt tehát, hogy a közigazgatási tevékenységben az ügyfelek elégedettsége fontossá váljon; Biztosítsa az átláthatóságot, az információkhoz való hozzáférés lehetőségét; Legyen a köztisztviselők munkájában az integritást növelő, motivációs eszköz; Hozza létre az érintettek elvárásait figyelembe vevő igazgatási rendszert; Időt takarítson meg a hatósági ügyintézés és a közszolgáltatások ügyfelei számára egyaránt.hu_HU
Kulcsszó
dc.subject
ügyfélelégedettséghu_HU
Kulcsszó
dc.subject
ügyfélbarát közigazgatáshu_HU
Kulcsszó
dc.subject
ügyfélkapcsolatok
Kulcsszó
dc.subject
közigazgatási ügyintézés
Kulcsszó
dc.subject
civil kezdeményezések
Cím
dc.title
Ügyfélkartákhu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Ügyfélkarták
 
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai

Tallózás a gyűjteményekben

Kategóriák és gyűjtemények
Megjelenés dátuma
Szerző
Cím
Tárgyszó
Feltöltés dátuma
Közszolgálati Online LexikonMagyary ArchívumLudovika Gyűjtemény